
I et år har Danmark været påvirket af den globale COVID-19 pandemi. Sygdommen har både påvirket Forsvaret egne aktiviteter og givet dem en langt række ekstra opgaver. De har besvaret telefoner i callcentre, dirigeret trafik ved testcentre, transporteret patienter på tværs af landsdele og assisteret…

