
I dagens udgave af Frontlinjen dykker vi helt ned i det danske havmiljøberedskab, som mildest talt har kørt på pumperne i mange år. Senest har det resulteret i at ingen af de danske havmiljøskibe har sejlet siden december 2025, fordi de udgør en sundhedsrisiko for besætningerne. Det og meget mere…

