
Den 1. december gik Bjørn Bisserup på pension fra stillingen som forsvarschef – et år før planlagt. Pensionstilværelsen varede imidlertid kun en måned, før han annoncerede, at han skulle være lobbyist i konsulenthuset Rud Pedersen. Bjørn Bisserup er langt fra den først general, der er gået den vej.…

