

Danmark brød tidligere på ugen med årtiers faste ikke-stationeringspolitik, da regeringen annoncerede en forsvarsaftale med USA. Aftalen er uopsigelig i 10 år og tillader amerikanerne at etablere en permanent tilstedeværelse på dansk jord - til nogles fortrydelse og andres glæde. Her skal de være…