
Danmark forlænger sit bidrag i Irak med et ekstra år, når vi er færdige med at lede NATO’s mission i området. Det fortæller udenrigsminister, Jeppe Kofod, blandt andet om i et længere interview i dagens program, efter han netop er hjemvendt fra netop Irak. Og udover et kig til Baghdad, taler vi…

