
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste har i adskillige år undladt at reagere på henvendelser om dårligt arbejdsmiljø på garnisonsværkstedet i Høvelte. Nu er sagen kommet frem i OLFI, og noget tyder på, at den vidner om dårlig ledelse i flere led. Vi vender sagen og diskuterer, hvad der er galt.…

