

"I Frontlinjen skrives et nyt kapitel i FE-sagen, for måske rejser der sig en ny udfordring. Det skyldes, at sagen skal føres som en domsmandssag, og så er der pludselig en lignende 10 år gammel sag, der dukker op i erindringen. Det er den såkaldte ""Apache-sag"", der skræmmer. Hør problematikken…