
Regeringen vil tilføre yderligere 50 mia. kr. til oprustning af Forsvaret i 2025-2026. Derudover vil regeringen omgå EU’s udbudsregler og købe våben og materiel ved direkte tildelinger. Beslutningerne kommer efter en dramatisk sikkerhedskonference i München, hvor USA overlod forsvaret af Europa til…

