
Siden 1945 har Danmark søgt at bruge så få penge som muligt på Forsvaret. Og den taktik er lykkedes, fordi vi har fået amerikanerne til at betale. I hvert fald for en tid. For de seneste fire år har USA anført af Donald Trump banket i bordet og krævet, at NATO-medlemmerne betaler, hvad de havde…

