
Mandag var det tre år siden, at krigen for anden gang brød ud i Ukraine. Det blev markeret i Kyiv, hvor 12 stats- og regeringsledere var samlet til møde. Statsminister Mette Frederiksen deltog og argumenterede for, at Europa må øge støtten til Ukraine, fjerne alle røde linjer og sikre, at Ukraine…

