
Livet føles lettere for D-A-D-forsangeren Jesper Binzer i de knap to år, han misbruger opioider. Det narkotikum som lige nu bliver kaldt det farligste i Danmark. Farligere end både kokain og amfetamin, da det er skyld i godt halvdelen af alle narkorelaterede dødsfald. Og mandag i sidste uge kom…







