
I sin lægepraksis på Nørrebro oplevede Anders Beich, at der oftere og oftere kom patienter, som havde mere brug for samtaleterapi, end for en læge. Samtidig er der langt mellem lægerne i de områder af Danmark, hvor de allersygeste danskere bor. Det var først, da han selv sad over for patienter i…







