
"Vi kan ikke tage freden og friheden for givet". Det er den dystre overskrift i statsministerens nytårstale. Mørke kræfter vil os det ondt, og vi må være beredte, lyder beskeden. Det er også som om de dårlige nyheder er væltet ind over os i det forgangne år. Og intet tyder på at lettere og lysere…







