
Der skal være langt færre svin i Danmark. Det er den nye regerings langsigtede mål. Stop med ekstrem avl, slut med rutinemæssig halekupering, mere plads og bedre vilkår for både grisene, naturen og miljøet. For første gang i 130 år er der heller ikke en minister for landbrug længere. Så er det her…







