
Vi monitorerer vores følelser som aldrig før - måler dem, snakker om dem, mærker efter. Hvis de er dårlige, eller verden rammer os hårdt, går vi i terapi eller til psykolog. Vi anerkender og konfronterer følelserne og søger hjælp til at håndtere dem. Men sådan har det ikke altid været. Engang…







