
Frygten for at dø bor i mange af os. Måske hænger det sammen med, at det er noget vi skal helt alene. Det er tanken om det ukendte, det definitive, der skræmmer. Og dem der drister sig til overhovedet at tænke tanken om det sidste åndedrag, de drømmer af samme grund om, at det sker, hånd i hånd med…







