
Fra næste år bliver mobiler forbudt i folkeskolen - og regeringen vil nu også forbyde flere sociale medier for børn under 15 år. Men kan man virkelig lovgive sig til ro og nærvær i skolen, eller risikerer vi bare at gøre børnene dårligere til at håndtere den digitale virkelighed, de allerede lever…







