
Danskerne kan godt opgive drømmene om at arbejde mindre, for russerne går ikke hjem fra samlebåndet. Sådan slår statsminister Mette Frederiksen fast. Hun drømmer om en velfærdsstat, der er båret af pligtfølelse og høj arbejdsmoral. Her kan livet ikke altid være lystbetonet. Samtidigt vil…







