
Danmark har fået en ny postmester. Efter 400 år med statslig brevomdeling har DAO, Dansk Avis Omdeling, overtaget det enorme ansvar med at få brevposten ud. Men startproblemer og sækkevis af uheldige historier om forsinkede breve, har skabt bekymring i Folketinget, for kan danskerne sætte deres lid…







