
Ozzy Osbourne var med til at forme heavy rock og gav stemme til ungdomsoprørets mørke og forbudte følelser. I 80'erne blev han mørkets prins - bed hovedet af dyr og opførte sig dæmonisk i et blandingsmisbrug, der ville ha slået de fleste ihjel. Nu er han død, og for mange vil hans eftermæle fremstå…







