
Mette Frederiksen er gal over, at universiteter bruger en kattelem i loven til at tjene millioner på at optage udenlandske studerende fra Bangladesh, som måske i virkeligheden er i Danmark for at arbejde. Især RUC får statsminister-skældud. Selvom universitetet intet ulovligt har gjort, anklager…







