
Kaffen, chokoladen, smørret, olivenolien, oksekødet. Fødevarepriserne er steget voldsomt meget. Det kan mærkes på pengepungen hos danske familier, så nu vil regeringen fjerne afgiften på diverse varer. Så kan vi forbrugere endelig handle frit igen, smide hæmningerne nede i supermarkedet og droppe…







