
Alle bliver rigere af frihandel. Det har været den liberale ledestjerne, som USA har fulgt nærmest uafbrudt siden 2. verdenskrig. Det Hvide Hus har været billedet på kampen mod told og tariffer. Herfra har man opbygget den globale kapitalistiske verdensorden, men nu kan det altså blive billedet på…







