
Dronning Margrethe var indlagt og flere fra panelet troede, at det var nu vi skulle sige farvel. Sådan gik det heldigvis ikke, men vi gennemgår protokollen for hvordan man tager afsked med en monark. Vi skulle dog tage afsked med håbet om en Eurovision sejr endnu engang. Og sådan ser det åbenbart…

