
I går var der bestyrelsesmøde i Brøndby, hvor GFH deltog og kom med flere interessante udmeldinger om fremtiden på den københavnske Vestegn. Samtidig er Jesper Fredberg færdig som fodbolddirektør i Anderlecht, hvilket gør ham til den tredje dansker, der forlader klubben inden for den seneste måned.…



