
Velkommen indenfor til tirsdagens hattrick. Der er på ny knas i økonomien i FC Barcelona, der i dag har fået sig et ordenligt rap over nallerne af La Liga, som anklager klubben for at have brugt Dani Olmo og Pau Victor ulovligt. Omvendt er der masser af glæde at spore…



