
Er det på nogen måde hensigtsmæssigt for den danske dommerstand at have udenlandske dommere på udveksling i den bedste danske række? DBU og det cypriotiske fodboldforbund har nemlig lavet en aftale, hvor der et par gange om året skal byttes dommere på tværs af landene. Spørgsmålet er bare, hvem der…



