
FC Midtjylland er ude af Europa League efter et dramatisk exit mod Nottingham Forest - og vi gør status på den danske europæiske sæson. Der er også uro i Brøndby, hvor to spillere er helt ude i kulden og nu også er sendt væk fra holdets…



