
Torsdag aften blev en stærk dansk aften i europæisk fodbold. Brøndby, Midtjylland og Silkeborg sikrede sig alle videre avancement – et vigtigt skridt for den danske koefficientplacering. Vi skal også til OB, hvor særligt én tysker, Jann Fiete Arp,…



