
Hvis du melder afbud til en landsholdssamling uden gyldig grund, så vanker der nu straf. DBU har fredag præsenteret nye retningslinjer. Og så skal vi til Strasbourg, hvor Brøndby fik et særdeles brugbart resultat torsdag aften, men samtidig er blevet straffet…



