
Tirsdag aften bød på både generalforsamling og Champions League-drama. I Brøndby meldte GFH ud, at de ingen exitplan har for klubben – men satte samtidig en klar deadline i 2028. I Parken var stemningen anderledes trykket. Dortmund vandt sikkert, og krisen…



