
Bodø/Glimt fortsætter det norske Champions League-eventyr. Med en sejr på udebane mod Inter er de klar til ottendedelsfinalerne – og spørgsmålet er, om de nu har overhalet de danske klubber på den europæiske scene. I Parken er en gammel…



