
Er det på nogen måde en god idé at kaste alt og alle under bussen i sin egen podcast? FC Midtjyllands Pione Sisto kom i sidste uge ud med 2 episoder af sin podcast “Inside”, hvor han sammen med sin ven, Frederik Kjærulff lagde kortene på bordet i forhold til situationen i Midtjylland.I Brøndby har…



