
Fodboldens disciplinærinstans har tildelt både Brøndby og OB straf efter den afbrudte kamp i Odense. For Brøndby betyder det, at Sydsiden lukkes helt til næste hjemmekamp og delvist til den efterfølgende – vi dykker ned i afgørelsen og…



