
"Det skal man ellers nogle gange efter kaffe..." Så er vi her igen! Sandro Spasojevic, Oliver Lund og Lasse Fosgaard trawler Superligaens 13. spillerunde igennem, og finder de undervejs ud af at Brøndby er tilbage! Der er i hvert fald mange ting, som peger på et sundere Brøndby - både på og udenfor…



