
Fodboldens disciplinærinstans har haft en travl mandag, hvor FC København er blevet straffet mere end én gang – både med bøde og en lukket Sektion 12. Derudover retter vi blikket mod VM-kvalifikationen, hvor Danmark for alvor kan dufte slutrunden.Og…



