

Ain't nobody does it better than PC! Det siger manden i hvert fald selv, men LIGE PÅ panelet er uenige med ham. Samtidig præsenterede FCK deres nye strategi "Vi er København". Men er den gal eller genial? Og er det overhovedet realistisk at københavnerne skal spille Champions League hvert andet…