

Er der ukonstruktiv brok på din arbejdsplads?Så ved du allerede at:1) Det er sindssygt drænende.2) Det er ødelæggende for humøret.3) Det spilder alles tid.Og måske har du tænkt, at løsningen er at få folk til at STOPPE med at brokke sig. Men det gør det hele værre - for nu føler folk sig ikke…