
Har du nogensinde tænkt: “Jeg gør det, når jeg får mere overskud”? “Jeg siger det, når jeg er mindre nervøs”? “Jeg tager samtalen, når jeg er mere rolig”? Så er du ikke alene. Og det er ikke fordi, du er forkert – det er fordi ubehag kan føles som et tegn på, at noget er galt.I det her afsnit af…



