
Vi kalder nordmændene for vores broderfolk - vores gode gamle venner mod nord. Men vi danskere tænker sjældent over, at i over 400 år blev Norge styret fra København, udnyttet for ressourcer og holdt godt og grundigt nede af det danske rige. Faktisk var det så slemt, at perioden i Norge kaldes for…







