
Flemming Møldrup: Jeg har skammet mig over at være på børnehjem
Udgivet 19.6.2025
Flemming Møldrup voksede op uden sin far og med et børnehjem som base. Men også med voksne der bar ham, når han havde allermest brug for det. I denne episode taler Morten og Flemming om at vokse op uden en faderfigur. Det kender de begge nemlig til. De taler om skam, savn, og hvordan man lærer at…







