
Er det nu, bjørnene kommer? Råvarerne går amok, VIX er højt, og olieprisen er skyhøj. Befinder vi os i et bear market efter Ruslands invasion af Ukraine? Lyt til afsnit 108 af #Investeringspodcasten. Her kommer Hansen og Larsen også ind på emner som performance hos Novozymes, Vestas, Novo Nordisk…



