
Det sidste år har alle talt NVIDIA - og nu kommer de igen under Hansen og Larsens lup. Det gør Bavarian Nordic og NKT også, for hvad fortæller deres regnskaber os? Netcompany har fået medvind, efter de røg ud af C25 - hvorfor nu det? Sidst på menuen er der laks. Spræller Bakkafrost og Mowi igen?I…



