

Investorerne er på vej ud af 2024 og godt i gang med deres 2025 planlægning. 2024 har været rigtig godt, hvis du har haft mange USD akti(v)er, været overvægtet i America first og været med på Nvidia og co’s optur, vundet valget med Tesla og ligget i slipstrømmen af Bitcoin. Andre steder har afkast…