
I det 27. afsnit af #Investeringspodcasten tager Hansen og Larsen fat på en række grønne selskaber og stiller spørgsmålet; har de grønne aktier fået boost af den grønne agenda og EU penge? Og kan man i nogle tilfælde snakke om en boble i det grønne tema? Herudover vender de to aktieeksperter også…



