

De danske halvårsregnskaber har budt på blandede resultater, hvor blandt andet Novo Nordisk, Ørsted, Pandora og Demant skuffede. Den generelle nedtur i danske aktier de seneste 12 måneder har især gjort udenlandske investorer mere tilbageholdende. I afsnit 286 af Investeringspodcasten ser værterne…