
De amerikanske aktier buldrer frem, hvor Nasdaq er steget 50% siden april. Men de danske aktier halter. Ørsted har fået grønt lys til at genoptage Revolution Wind-projektet, hvilket giver en lettelse trods emissionen. Novo Nordisk og Eli Lilly bevarer deres duopol på vægttabsmarkedet frem mod 2023,…



