
De amerikanske aktier kører fint videre selvom regeringen er nedlukket. Amerikanske Nvidia investerer i Nokia - men hvorfor? Hør også om Novo Nordisk, der stadig er under massivt pres, samt om Vestas og DSV og meget andet i afsnit 295 af Investeringspodcasten. 00:00 Intro00:51 Vestas05:45 Nvidia og…



