
Afsnit 296: Danske regnskaber, Novo nedpræciserer, korrektion i USA?
Udgivet 5.11.2025
Regnskabssæsonen er skudt i gang, hvor du i denne uges afsnit af Investeringspodcasten kan få Per og Helges kommentarer til blandt andet Novo Nordisk, Vestas, Ørsted og mange flere. De kigger også nærmere på, om vi er på vej imod en korrektion i USA, og hvad der nu skal ske med Bavarian Nordic.…



