
Afsnit 33 af #Investeringspodacsten - Får du udbytte nok af aktietilbagekøb?
Udgivet 1.10.2020

Udgivet 1.10.2020
I afsnit 33 af #Investeringspodcasten tager Hansen og Larsen fat på tirsdagens valgdebat mellem Trump og Biden og betydningen af det kommende amerikanske valg. Herudover diskuterer de to garvede investorer, hvorvidt udbytte eller aktietilbagekøb er bedst - eller måske en kombination som det ses hos…